Aleśmy się dzisiaj cyfrowo nagadali. To Wasza wina, a konkretnie – Oli, która na naszym Instagramie zapytała – o co chodzi z tym NFT?
„Nie kumam” pisze. Ja też nie do końca, za to Adam – jak najbardziej, jeszcze jak. Stąd też lwia część odcinka będzie o NFT. Czym jest, po co jest, na co to komu potrzebne?
Ale nie tylko o NFT w LPK.
Podczas gdy w cyfrowym świecie znakujemy oryginały za pomocą krypto-technologii, na drugim końcu świata nienormalnego prowokuje się torbą.
Tak, to znowu ta okropna Ikea ośmiela się sprzedawać torbę w tęczę. I to P R A W I E w Czerwcu. Jak głosi portal PCh24 – „miesiącu, który w normalnym świecie poświęcony jest kultowi Najświętszego Serca Pana Jezusa – a w świecie ideologii neomarksistowskiej jest czasem obscenicznych parad”.
Obscenicznie paradnym krokiem idziemy dalej.
Skoro o odchyłach od normalności mowa – w odpowiedzi na nasze zawołanie – sugerowaliście poruszenie kwestii przedstawionych w Nowym/Polskim/Wielkim/ Ładzie.
Zignorować oczywiście tego nie mogliśmy, choć po odpowiedź dlaczego w 85. odcinku o Nowym Ładzie nie będzie zbyt wiele znajdziecie na naszym blogu – serdecznie zapraszamy, a za niedostatecznie odpowiednie podjęcie tematu – przepraszamy.
Prywatność.
Ważna rzecz. Wiadomo. Dlatego też redaktor Borodo kwestie prywatności traktuje zdroworozsądkowo, przekrojowo i rzeczowo.
O refleksjach dotyczących stale zmieniających się regulaminów, aktualizacji, polityk prywatności zapraszamy od (mniej-więcej) 3:30.
Outdoor – pol. „na zewnątrz”.
Czyli tematy dotyczące:
- Ulicy Elektryków i tego, za czym kolejka ta stoi? Po szarość, po szarość, po szarość? Nie do końca, bo po dobrą zabawę przede wszystkim!
- Muzycznych Festiwali Letnich. Na prośbę słuchaczki Oli postanowiliśmy rozejrzeć się, które się odbędą, a które nie? Za sugestię – dziękujemy. Za marną egzekucję – przepraszamy. Wniosek właściwie jeden: Nie wiadomo, które się odbędą. Wiemy, które jeszcze nie są odwołane. Po pełne opracowanie z uśmiechem odsyłamy do social mediów poszczególnych eventów, lub do takich sprawnych opracowań jak T O, T U T A J – autorstwa „Eventowej Blogerki”.
- Forda i pomysłu, na samochody uczące się identyfikacji reklam (na przykład billboardów) i – za pomocą kamer – przekazujące komunikaty na wewnętrzny ekran. Sprytne, prawda? Eksperci marketingowi z Facebooka – podzieleni. Podobno to tylko „PR bullshit”.
To by było na tyle.
Uprzejmie dziękujemy za uwagę, za wiadomości na Instagramie i nie tylko. Za niedostatecznie kompleksowe opracowanie tematów – przepraszamy. Będzie tylko lepiej.
Koniecznie piszcie o czym chcielibyście powiedzieć światu, a do czego my sami nie potrafimy dotrzeć. Nasz podcast tworzony jest dla naszych słuchaczy (i trochę dla nas samych).
Serdecznie zapraszamy na naszego Instagrama, Facebooka i do kontaktowania się za pomocą wszelkich znanych zaawansowanemu cyfrowo człowiekowi sposobów.
Uściski dla Was i do usłyszenia za tydzień, w piątek. Punktualnie o siódmej rano.
Pozdrawiamy,
Adam i Ludw
Instagram: @LuznoPrzyKawie
Twitter: @LuźnoPrzyKawie
Facebook: @LPKpodcast
Projekt okładki: Ludwik Chybiński
Identyfikacja wizualna: Michał Ślusarski
Głosy: Adam Borodo,Ludwik Chybiński
Podkład muzyczny: O S C A R
Grupa Telegram i WhatsApp