Aleśmy się dzisiaj cyfrowo nagadali. To Wasza wina, a konkretnie – Oli, która na naszym Instagramie zapytała – o co chodzi z tym NFT?

„Nie kumam” pisze. Ja też nie do końca, za to Adam – jak najbardziej, jeszcze jak. Stąd też lwia część odcinka będzie o NFT. Czym jest, po co jest, na co to komu potrzebne?

Ale nie tylko o NFT w LPK.

Podczas gdy w cyfrowym świecie znakujemy oryginały za pomocą krypto-technologii, na drugim końcu świata nienormalnego prowokuje się torbą.

Tak, to znowu ta okropna Ikea ośmiela się sprzedawać torbę w tęczę. I to P R A W I E w Czerwcu. Jak głosi portal PCh24 – „miesiącu, który w normalnym świecie poświęcony jest kultowi Najświętszego Serca Pana Jezusa – a w świecie ideologii neomarksistowskiej jest czasem obscenicznych parad”.

Obscenicznie paradnym krokiem idziemy dalej.

Skoro o odchyłach od normalności mowa – w odpowiedzi na nasze zawołanie – sugerowaliście poruszenie kwestii przedstawionych w Nowym/Polskim/Wielkim/ Ładzie.

Zignorować oczywiście tego nie mogliśmy, choć po odpowiedź dlaczego w 85. odcinku o Nowym Ładzie nie będzie zbyt wiele znajdziecie na naszym blogu – serdecznie zapraszamy, a za niedostatecznie odpowiednie podjęcie tematu – przepraszamy.

Prywatność.

Ważna rzecz. Wiadomo. Dlatego też redaktor Borodo kwestie prywatności traktuje zdroworozsądkowo, przekrojowo i rzeczowo.

O refleksjach dotyczących stale zmieniających się regulaminów, aktualizacji, polityk prywatności zapraszamy od (mniej-więcej) 3:30.

Outdoor – pol. „na zewnątrz”.

Czyli tematy dotyczące:

  1. Ulicy Elektryków i tego, za czym kolejka ta stoi? Po szarość, po szarość, po szarość? Nie do końca, bo po dobrą zabawę przede wszystkim!
  2. Muzycznych Festiwali Letnich. Na prośbę słuchaczki Oli postanowiliśmy rozejrzeć się, które się odbędą, a które nie? Za sugestię – dziękujemy. Za marną egzekucję – przepraszamy. Wniosek właściwie jeden: Nie wiadomo, które się odbędą. Wiemy, które jeszcze nie są odwołane. Po pełne opracowanie z uśmiechem odsyłamy do social mediów poszczególnych eventów, lub do takich sprawnych opracowań jak T O, T U T A J – autorstwa „Eventowej Blogerki”.
  3. Forda i pomysłu, na samochody uczące się identyfikacji reklam (na przykład billboardów) i – za pomocą kamer – przekazujące komunikaty na wewnętrzny ekran. Sprytne, prawda? Eksperci marketingowi z Facebooka – podzieleni. Podobno to tylko „PR bullshit”.

To by było na tyle.

Uprzejmie dziękujemy za uwagę, za wiadomości na Instagramie i nie tylko. Za niedostatecznie kompleksowe opracowanie tematów – przepraszamy. Będzie tylko lepiej.

Koniecznie piszcie o czym chcielibyście powiedzieć światu, a do czego my sami nie potrafimy dotrzeć. Nasz podcast tworzony jest dla naszych słuchaczy (i trochę dla nas samych).

Serdecznie zapraszamy na naszego Instagrama, Facebooka i do kontaktowania się za pomocą wszelkich znanych zaawansowanemu cyfrowo człowiekowi sposobów.

Uściski dla Was i do usłyszenia za tydzień, w piątek. Punktualnie o siódmej rano.

Pozdrawiamy,
Adam i Ludw


Instagram: @LuznoPrzyKawie
Twitter: @LuźnoPrzyKawie
Facebook: @LPKpodcast
Projekt okładki: Ludwik Chybiński
Identyfikacja wizualna: Michał Ślusarski
Głosy: Adam Borodo,Ludwik Chybiński
Podkład muzyczny: O S C A R
Grupa Telegram i WhatsApp