Wchodzisz do marketu i kierujesz się tam, gdzie wykładają chemię. Parę krótkich szykan, slalom między tosterem a mopem, i są: gąbki do mycia naczyń.

Anna Zaradna z Janem Niezbędnym uśmiechają się frywolnie. Wiedzą, że z ich pomocą poczujesz się lepiej. Tak podobno wygląda dorosłość – kiedy radość sprawia Ci zakup nowych gąbek.

Czy to do naczyń, czy do siebie samego/siebie samej.

A że średnia wieku u nas spora.

Toteż i tematy poważne. Zaczynamy od wspomnienia kampanii sprzed sześciu lat. Wciąż aktualnej:

Kampania Terre Des Femmes z 2015. roku.
Źródło: https://www.frauenrechte.de

Którą zestawiamy z dosyć niefortunnym doborem słów w wykonaniu H&M. Szacunek za przyznanie się do błędu i szybką reakcję na problem.

Potem luźniej:

Źródło: www.nowymarketing.pl

Ponadto:

Europejski Dzień Bez Samochodu:

Polecamy jeszcze Państwa uwadze instagramowy profil Pani Moniki – czyli „Pani od Odpadów”. Jako że na żywo nadawaliśmy do Państwa w „Europejskim Dniu Bez Samochodu”, to pozwoliliśmy sobie na proekologiczny element w odcinku numer 103.

No, chyba że reprezentujecie Państwo „Outlaw Style” to wtedy trzeba jak ten Pan poniżej.

Dziękujemy za uwagę.

Do usłyszenia za tydzień. Pozostańmy w kontakcie za pomocą użytecznych aplikacji z kategorii „Social Media”. Linki tu i tam.

Uściski!