“Nie wiem czy nie było momentami zbyt poważnie” słyszę czasami z ust Adama po nagraniu odcinka. Owszem, zdarza nam się przegiąć z ilością treści merytorycznych. W szczególności, kiedy przesadzamy z dawkowaniem “Nowego Marketingu“.

W przeciwieństwie do modeli żaglowców zaklętych w butelkach, nie pozostajemy obojętni na stale zmieniające się otoczenie. W odcinku 76 – Rafandynka – w cotygodniowych podróżach po odmętach cyfrowego świata wspiera nas interesujący gość…

Kogo witam, kogo goszczę?

Patryk Felmet to nie tylko wykształcony, doświadczony w marketingowych bojach człowiek. Jak przypomniał w tradycyjnej dla podcastu Luźno Przy Kawie rozgrzewce przed nagraniem – z Adamem znają się od dawna, dwucyfrowo w latach – i to z dwójką z przodu. Jak widać – kumpel. A z kumplem jak? Z kumplem luźno.

Zdjęcie przedstawiające kubek Luźno Przy Kawie i konsolę RODE Roadcaster PRO. Luźno Przy Kawie - podcast - odcinek 76 - Rafandynka.
Tak się robi podcast. Luźno, przy kawie.

Prosimy o uwagę.

Chociaż w słowach wstępu brakuje cotygodniowej dawki meteo, mamy w zamian gorącą prośbę. Prośbę o wsparcie dla Krystiana Kozarewskiego, redaktora portalu MyApple.pl.
Krystian, przy wykorzystaniu iPadów, uczy programowania #Swift na iOS dzieci ze szkoły podstawowej z Łodzi. Zakup urządzeń do nauki oraz ograniczenia działalności spowodowane COVID-19 utrudniają spłatę leasingu za urządzenia. Jeśli macie taką możliwość – wspomóżcie Krystiana – w tym miejscu. Gorąco zachęcamy.

Ponadto w odcinku:

Adam nie mógł się powstrzymać i wykupił abonament za 10 dolarów miesięcznie na aplikację, której nie może używać. Podtrzymuje jednak, że jest świetna bo łączy w sobie wszystkie komunikatory internetowe, które dostępne są obecnie w przestrzeni internetowej.

Sprawdźcie sami czy warto: Beeper.com

Zrzut ekranu pokazujący UI aplikacji Beeper. Luźno Przy Kawie - odcinek 76 - Rafandynka.

Wracamy do Amazonu ale tym razem w wydaniu Video – czyli PrimeVideo i rozmawiamy o odcinkach programu The Grand Tour, w których znani ale nie zawsze lubiani angielscy dziennikarze motoryzacyjni robią to co zawsze robili – jeżdżą autami i komentują.

Dzięki obecności Patryka w odcinku Rafandynka, zrobiło się bardzo merytorycznie od strony marketingu. Było profesjonalnie: od kampanii Burger Kinga, po występy znanych postaci w różnych innych działaniach marketingowych.

Podobno targetem Jakuba Wojewódzkiego jest grupa wiekowa 15 – 22 lata, a jego siła polega na tym, że przeciętny widz ogląda go właśnie przez te 7 lat, a potem – idzie dalej. Za to na jego miejsce przychodzą nowi. I tak się kręci.

To ja. Odpisz.

Kończymy refleksjami na temat stron dla dorosłych i VPNów. A zaczęło się od pewnej recenzji aplikacji Messenger:

A co dalej?

Kończymy niespodzianką dla naszych słuchaczy. Zapowiedzią dwóch gości #LPKpodcast, którzy zagoszczą w naszym manualnie klimatyzowanym studio pod koniec miesiąca: 26 marca i 2 kwietnia! W oczekiwaniu na te dwie daty, możecie zapoznać się z dotychczasowymi odcinkami z cyklu “Produktywni, Kreatywni” – na przykład z odcinkiem #70. (link do kategorii Gość #LPK)

Rafandynka dla Was!

Zapraszamy do odsłuchania i – jak zawsze – życzmy udanego dnia i tygodnia!

Pozdrawiamy,
Adam, Ludwik
i Patryk


Instagram: @LuznoPrzyKawie
Twitter: @LuźnoPrzyKawie
Facebook: @LPKpodcast
Projekt okładki: Adam Borodo
Identyfikacja wizualna: Michał Ślusarski
Głosy: Adam Borodo, Ludwik Chybiński, Patryk Felmet
Podkład muzyczny: O S C A R
Grupa Telegram i WhatsApp