“Nie wiem czy nie było momentami zbyt poważnie” słyszę czasami z ust Adama po nagraniu odcinka. Owszem, zdarza nam się przegiąć z ilością treści merytorycznych. W szczególności, kiedy przesadzamy z dawkowaniem “Nowego Marketingu“.
W przeciwieństwie do modeli żaglowców zaklętych w butelkach, nie pozostajemy obojętni na stale zmieniające się otoczenie. W odcinku 76 – Rafandynka – w cotygodniowych podróżach po odmętach cyfrowego świata wspiera nas interesujący gość…
Kogo witam, kogo goszczę?
Patryk Felmet to nie tylko wykształcony, doświadczony w marketingowych bojach człowiek. Jak przypomniał w tradycyjnej dla podcastu Luźno Przy Kawie rozgrzewce przed nagraniem – z Adamem znają się od dawna, dwucyfrowo w latach – i to z dwójką z przodu. Jak widać – kumpel. A z kumplem jak? Z kumplem luźno.
Prosimy o uwagę.
Chociaż w słowach wstępu brakuje cotygodniowej dawki meteo, mamy w zamian gorącą prośbę. Prośbę o wsparcie dla Krystiana Kozarewskiego, redaktora portalu MyApple.pl.
Krystian, przy wykorzystaniu iPadów, uczy programowania #Swift na iOS dzieci ze szkoły podstawowej z Łodzi. Zakup urządzeń do nauki oraz ograniczenia działalności spowodowane COVID-19 utrudniają spłatę leasingu za urządzenia. Jeśli macie taką możliwość – wspomóżcie Krystiana – w tym miejscu. Gorąco zachęcamy.
Ponadto w odcinku:
Adam nie mógł się powstrzymać i wykupił abonament za 10 dolarów miesięcznie na aplikację, której nie może używać. Podtrzymuje jednak, że jest świetna bo łączy w sobie wszystkie komunikatory internetowe, które dostępne są obecnie w przestrzeni internetowej.
Sprawdźcie sami czy warto: Beeper.com
Wracamy do Amazonu ale tym razem w wydaniu Video – czyli PrimeVideo i rozmawiamy o odcinkach programu The Grand Tour, w których znani ale nie zawsze lubiani angielscy dziennikarze motoryzacyjni robią to co zawsze robili – jeżdżą autami i komentują.
Dzięki obecności Patryka w odcinku Rafandynka, zrobiło się bardzo merytorycznie od strony marketingu. Było profesjonalnie: od kampanii Burger Kinga, po występy znanych postaci w różnych innych działaniach marketingowych.
Podobno targetem Jakuba Wojewódzkiego jest grupa wiekowa 15 – 22 lata, a jego siła polega na tym, że przeciętny widz ogląda go właśnie przez te 7 lat, a potem – idzie dalej. Za to na jego miejsce przychodzą nowi. I tak się kręci.
To ja. Odpisz.
Kończymy refleksjami na temat stron dla dorosłych i VPNów. A zaczęło się od pewnej recenzji aplikacji Messenger:
A co dalej?
Kończymy niespodzianką dla naszych słuchaczy. Zapowiedzią dwóch gości #LPKpodcast, którzy zagoszczą w naszym manualnie klimatyzowanym studio pod koniec miesiąca: 26 marca i 2 kwietnia! W oczekiwaniu na te dwie daty, możecie zapoznać się z dotychczasowymi odcinkami z cyklu “Produktywni, Kreatywni” – na przykład z odcinkiem #70. (link do kategorii Gość #LPK)
Rafandynka dla Was!
Zapraszamy do odsłuchania i – jak zawsze – życzmy udanego dnia i tygodnia!
Pozdrawiamy,
Adam, Ludwik i Patryk
Instagram: @LuznoPrzyKawie
Twitter: @LuźnoPrzyKawie
Facebook: @LPKpodcast
Projekt okładki: Adam Borodo
Identyfikacja wizualna: Michał Ślusarski
Głosy: Adam Borodo, Ludwik Chybiński, Patryk Felmet
Podkład muzyczny: O S C A R
Grupa Telegram i WhatsApp