Jak dziarsko dzierżył młotek w kultowym telewizyjnym teleturnieju redaktor Ibisz, tak redaktor Borodo dzieli się z Państwem swoimi perypetiami z technologią. W tym konkretnym przypadku – z rewolucyjnym, ekskluzywnym produktem. Nowoczesną alternatywą w branży używkowej. Czy warto? Cóż…

Nie do końca.

Albo: „To zależy” – jak mawiają ekonomiści. Jeśli chcecie żeby działało po gwarancji – to nie. Jak Wam wszystko jedno – to jasne, zawsze warto próbować nowych rzeczy.

Po kolei. Najpierw ładnie:

Osiemdziesiąty siódmy już odcinek podcastu rozpoczynamy od rzucenia okiem na blog Jakuba Biela i jego bardzo sympatyczne zestawienie co ciekawszych kreacji przygotowanych z okazji Dnia Dziecka.

Mamy swoich faworytów, a Was zachęcamy do wyboru własnych – wystarczy kliknąć na powyższy link aby przenieść się do kreatywnej krainy content marketingu, z przykładami z całego świata.

Teraz mniej:

Od czterdziestej drugiej minuty możecie Państwo wsłuchać się w opowieść, której motywem przewodnim jest niezrozumiały w obecnych czasach, dyskusyjny, nieprzystający do wizerunku poziom obsługi klienta pewnej marki oferującej „bezdymną alternatywę dla papierosów”.

1/5 nie polecam.

A tu pół na pół:

Facebook wprowadza możliwość ukrywania liczby/listy osób „lubiących” dany post. Czy to posunięcie słuszne? Według nas – jest na to o parę lat za późno. A jakie jest Wasze zdanie?

Ponadto:

I to by było na tyle:

Tak wygląda przygotowana dla Was selekcja tematów na ten tydzień. Podobało się? Gorąco zachęcamy do podzielenia się wrażeniami za pomocą mediów społecznościowych (linki poniżej).

Pozdrawiamy,
Adam i Ludw


Instagram: @LuznoPrzyKawie
Twitter: @LuźnoPrzyKawie
Facebook: @LPKpodcast
Projekt okładki: Ludwik Chybiński
Identyfikacja wizualna: Michał Ślusarski
Głosy: Adam Borodo,Ludwik Chybiński
Podkład muzyczny: O S C A R
Grupa Telegram i WhatsApp