„Tylko jedno w głowie mam…” zaczyna swój utwór „Gdzie jest biały węgorz? (Zejście)” z płyty „Narkotyki są nielegalne” „raper” Cypis.

I tak jak naturalnie utwór ten powinien udać się do „krainy zapomnienia”, tak co jakiś czas wypływa z powrotem na powierzchnię treści z kategorii „rozmaite” w mediach społecznościowych. Na przykład za sprawą aplikacji, która podkładała rzeczony utwór do nieudolnie animowanych zdjęć znanych postaci, sugerując, że to oni śpiewają piosenkę o kokainie.

Na szczęście jest jeszcze taki kraj jak Tajwan (chyba, że macie na imię John Cena. Wtedy – „przepraszam, że obraziłem naród chiński stwierdzeniem, że Tajwan to kraj„) i tajwański oddział Carrefoura. Dokładnie – sekcja zabawek dla dzieci tajwańskiego oddziału Carrefoura, w której to znaleźć można sympatycznego kaktusa, pląsającego radośnie w rytm rzeczonego „utworu”.

Oburzeni? My niespecjalnie. Podobnie jak wyjątkowo szybko reagujące na tego typu zdarzenia marki. Na przykład Żabka i InPost.

RTM Żabka - reklama lodów kaktus, nawiązująca do utworu
RTM InPost - reklama lodów kaktus, nawiązująca do utworu
Tu – odważnie. Chiny-Tajwan, Tajwan-Chiny. Nie wiadomo czy nie trzeba będzie przepraszać.

Skoro o InPost.

Strzelającym korkom od szampana prosecco w miejscowości Warszawa wydaje się nie być końca.

Oto Pan Rafał Brzoska po raz wtóry wchodzi cały na biało i ogłasza rewolucyjną usługę w ramach prowadzonego przez siebie konglomeratu.

Oto we współpracy z Makro Cash and Carry, InPost stworzył InPost Fresh – czyli aplikację pozwalającą na zamawianie i dostarczanie żywności pod wskazany adres. Jak na razie tylko pod warszawski adres, jednak planowana jest ekspansja na cały kraj (czyt. poza Warszawę).

I o Żabce.

Tu jeszcze mniej przeszkód na drodze ku konsumpcji ulubionych dóbr. Dużo kamer, mało ludzi. Coś jak stadiony przyszłości. Video zapis poniżej. Ekscytujące.

Wiadomości z Europy – Belgia

A tam dowiadujemy się, że stworzono oprogramowanie, które automatycznie śledzi polityków, którzy podczas obrad korzystają z telefonów komórkowych.

Kiedy u nas? Pewnie nigdy.

A także – Norwegia.

Norweski rząd nakłada obowiązek wyraźnego oznaczania retuszowanych zdjęć, umieszczanych w mediach społecznościowych.

Kiedy u nas? Wiadomo.

Inne elektryzujące tematy:

Cóż więcej Państwu potrzeba? Może perspektywy wypierdolenia w kosmos? Proszę bardzo, Virgin Atlantic służy pomocą.

Kolejny dowód na to, że świat stanął ładnie na głowie to fakt, że elektrowni wodnej w Nowym Jorku bardziej opłaca się kopać kryptowaluty niż sprzedawać energię.

Silny Mężczyzna? Piękna Kobieta?

Innej możliwości Państwo z www.agappe.pl nie przewidują.

Tu już sobie Państwo muszą sami odpowiedzieć co o tym wszystkim myśleć. My sugerujemy, choć nie namawiamy.

Kawki?

Nieśmiało przypominamy, że sympatyczni Państwo z www.kawawbiurze.pl są partnerami naszego równie sympatycznego podcastu.

Na kod „LPK2021″ można ładnie wejść w sklep internetowy i pomniejszyć o 20% rachunek za zakup kaw spod marki PERA.

W tym tygodniu Adaś zaserwował kawę PERA Buon Aroma.

Eleganckie zielone opakowanie współgra z równie eleganckim smakiem tych ziaren. Za wartości pobudzająco-aromatyczne odpowiadają proporcje Arabica-Robusta w wysokości siedemdziesięciu pięciu do dwudziestu pięciu.

Gorąco polecamy i zapraszamy do składania zamówień.

A do kawki:

Zapraszamy na nasze profile w mediach społecznościowych. Zachęcamy do kontaktu, do przesyłania interesujących Was tematów, do polemiki na temat tych, które zostały przedstawione.

Pozdrawiamy,
Adam i Ludw


Instagram: @LuznoPrzyKawie
Twitter: @LuźnoPrzyKawie
Facebook: @LPKpodcast
Projekt okładki: Ludwik Chybiński
Identyfikacja wizualna: Michał Ślusarski
Głosy: Adam Borodo,Ludwik Chybiński
Podkład muzyczny: O S C A R
Grupa Telegram i WhatsApp